Ázsiai piacokra tervezve
A Genting Dream 2016. novemberi hivatalos bemutatása szimbolizálja a globális hajózási piac áttelepülését Ázsiába és a kontinens első luxuskategóriás hajóztatási szolgáltatását, a Dream Cruises bevezetését.
Leírás
Az ázsiai sétahajózás a globális hajózási ipar egyik fénypontja, melynek kapacitása a régióban megduplázódott az utóbbi három évben, a Cruise Lines International Association (CLIA) adatai szerint. Guangzhou-ban, Hong Kong-ban és Sanya-ban található kikötőivel a Genting Dream-et kifejezetten az ázsiai piacra tervezték és gyártották. A hangsúly átkerült a fedélzeti élményre, a szolgáltatók pedig ehhez igazodnak.
Gyors tények
- 3 400 utas
- 2,000 fős személyzet
- 18 fedélzet
- 35 étterem és bár
- 6 vízicsúszda
- 142 lakosztály a VIP Genting Club számára
- 335 méter hosszú, 40 méter széles
KONE megoldások
- 31 felvonó
- 1 VIP hozzáférés, 2 hajókonyhai mozgólépcső
- 4 étel-felvonó
- E-Link felügyeleti rendszer