Berendezéseinek valós idejű monitorozása
Valós idejű információkat kaphat felvonóinak és mozgólépcsőinek állapotáról.
Legyen éjjel-nappal naprakész információja a berendezések állapotáról és a karbantartási munkálatokról.
Valós idejű információkat kaphat felvonóinak és mozgólépcsőinek állapotáról.
Tekintse át lezárult, folyamatban lévő és soron következő karbantartási munkáinkat, valamint a hozzájuk kapcsolódó költségeket.
Ügyfélszolgálatunkkal bármikor gyorsan és egyszerűen kapcsolatba léphet.
Valós idejű karbantartási információk egy gombnyomásra
A KONE Online webes felületén Ön és csapata éjjel-nappal hozzáférhet berendezései teljesítményi, karbantartási, meghibásodási és javítási adataihoz.
Emellett áttekintheti a karbantartási szerződéseket és riportokat kérhet le a karbantartási munkákról és költségekről, egyszerűsítve ezzel a tervezést és a költségvetés összeállítását.
A KONE Online felületén megtekintheti berendezése rendelkezésre állásával, teljesítményével és javítási költségeivel kapcsolatos korábbi adatait, valamint azt, hogy milyen gyorsan reagáltunk az Ön hibabejelentéseire. Könnyedén ellenőrizheti a hibaelhárításokra és egyéb karbantartási munkákra vonatkozó adatokat, hogy mindig képben legyen azzal, hogy mi történik éppen.
Az aktuális tevékenységek mellett hosszabb távon is áttekintheti berendezése teljesítményét és költségadatait, hogy elősegítse a jövőbeni tervezést és a költségvetés összeállítását.
Valós idejű információk menet közben is
A KONE Mobile alkalmazással okostelefonja segítségével naprakész lehet mindenről, ami a berendezéseivel történik - beleértve a KONE 24/7 Intelligens Karbantartással rendelkező berendezéseket is. Beállíthatja, hogy értesítéseket kapjon berendezése állapotáról, a karbantartási ütemtervről és a folyamatban lévő karbantartási munkákról.
Töltse le az alkalmazást most!
A KONE Mobile az Ön okostelefonjára küldött státuszértesítésekkel segít nyomon követni a karbantartási feladatokat a hibabejelentéstől egészen a hibajegy lezárásáig. Ezáltal Ön világos képet kaphat arról, hogy aktuálisan mi történik berendezéseivel, beleértve a folyamatban lévő karbantartási munkálatokat vagy azt, hogy a berendezés éppen üzemel-e vagy sem.
Okostelefonjáról gyorsan és egyszerűen elküldheti hibabejelentését, és ugyanígy a KONE ügyfélszolgálati munkatársával is felveheti a kapcsolatot.
A KONE Mobile felületén részletes riportokat kérhet le berendezése karbantartási és javítási előzményeiről, beleértve az elvégzett munkákra és a költségekre vonatkozó információkat is, leegyszerűsítve ezzel a tervezést és a költségvetés készítését.