A KONE 2025 és 2030 között - Rise - stratégiájának következő szakaszába lép.
A hatéves stratégiai időszak alatt a KONE célja, hogy az iparág vezetőjévé váljon. Ez három területen jelent vezető szerepet: #1 választás munkavállalóink és ügyfeleink számára, vezető szerep az innováció és a fenntarthatóság terén, valamint vezető szerep a növekedés és a nyereségesség terén.
E törekvés elérése érdekében a KONE négy stratégiai fókuszterületet határozott meg:
- A digitalizáció felgyorsítása a KONE szolgáltatási módszereinek gyökeres átalakítása érdekében;
- A modernizáció ösztönzése a növekedési lehetőségek kihasználása érdekében;
- Első hely a lakóházi szolgáltatások terén, hogy vezető szerepet töltsünk be az iparág legnagyobb szegmensében; és
- Csökkenteni a szén-dioxid-kibocsátást, hogy további értéket teremtsünk ügyfeleink számára.
A KONE stratégiájának középpontjában az emberek állnak, és a KONE célja, hogy az a vállalat legyen, amelynél és amellyel a legkönnyebb dolgozni.
Az új stratégiai időszakba lépve továbbra is a bátor üzleti döntések, a gondoskodás, az ügyfélközpontúság és az együttműködésre épülő értékrendünk vezérel bennünket. Ez egyben lehetőség arra is, hogy beteljesítsük célunkat: „A városok jövőjét formáljuk”.
Négy stratégiai fókuszterületünk
A digitalizáció felgyorsítása
A digitalizáció olyan átalakító erő, amely újradefiniálja iparágunkat, és amelynek üteme várhatóan csak gyorsulni fog. A biztonság és a megbízhatóság mellett ügyfeleink egyre inkább olyan digitális megoldásokat igényelnek, amelyek valós idejű tájékoztatást, azonnali reagálást és teljes átláthatóságot tesznek lehetővé. A digitálisan összekapcsolt rendszer növeli a szolgáltatás értékét ügyfeleink számára és egyben az intelligensebb szolgáltatás kulcsa.
Vezető szerep a modernizáció területén
Az elöregedő berendezések és a változó ügyféligények növelik az iparágban felmerülő modernizációs lehetőségeket. Világszerte közel 10 millió felújításra érett lift és mozgólépcső van, és ez a szám gyorsan növekszik. Ügyfeleink ugyanakkor olyan fenntartható megoldásokat keresnek, amelyek a felhasználói élményt, a biztonságot és a elérhetőséget is javítják.
Növekedés a lakóházi szegmensben
A lakóházi szegmens a globális felvonó- és mozgólépcsőpiac több mint 50%-át teszi ki. A lakossági ügyfelek körében is nagy az igény a költséghatékony megoldások iránt.
A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése
Az épített környezet a globális szén-dioxid-kibocsátás mintegy 40%-áért felelős, ami megköveteli, - de egyben lehetővé is teszi - a kialakult helyzet megváltoztatását. Világszerte több száz város vállalta, hogy szén-dioxid-semlegessé válik - és ezt egyre több fogja követni. Ezzel egyidejűleg ügyfeleink az építéssel és az épületek üzemeltetésével kapcsolatos kibocsátások csökkentésének új módjait keresik.
2021-2024 KONE stratégia : Fenntartható siker ügyfeleinkkel
Az ügyfelekkel közösen elért, fenntartható siker a KONE 2024 végéig tartó jelenlegi stratégiája . A 2021 és 2024 közötti négyéves stratégiai időszakban arra összpontosítottunk, hogy új, intelligens megoldásokkal és még tudatosabb fenntarthatósági lépésekkel növeljük az ügyfelek számára teremtett értéket.